سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رشد بزرگ پروژه نامتمرکز جهانی تورگ به زودی صد برابر خواهد شد.

تورگچیست؟

در واقع  تورگ به عنوان یک راه حل و جایگزین جهانی و پایدار که نسل جدید رمز ارزهارا در ارائه خدمات جهانی یک پله بالاتر میبرد، شناخته میشود. نیاز های بشر به ارز به عنوان یک ذخیره گاه برای انجام معامله های پرسود در مکان ها و نقاط بیشمار غیر قایبل انکار است.تمرکز خدمات تورگروی تبدیل واحد های پولی معمولی به  یک واحد پولی پرسود با استفاده از یک سنگ محک سود محور میباشد.

چرا مردم باید تورگ را باور کنند؟

تورگبه طور کامل در دسترس است و چیزی برای پنهان کردن ندارد. تورگهیچ بخش مخفی ندارد و یک ارز کاملا غیر متمرکز میباشد.نیاز های بازار آزاد را تامین میکند و هر کس در هر نقطه ای به طور کاملا برابر میتواند به ان دسترسی پیدا کند. حتی بیمه گذاران ، بازاریان و گسترش دهنده ها نیز مجبور به استفاده از سرور ها و بازار های آزاد برای استفاده از تورگ  خواهند بود. تمامی معاملات و سهام ها در معرض دید و کاملا قایبل اعتماد خواهند بود که شما یا هرکس دیگری میتواند شاهد آن باشد.

چه چیزی نقشه راه تورگ  را کامل میکند؟

سکه های تورگ هر روز ارزیابی میشوند زیرا که به محض خرید انها توسط سرمایه گذاران لیست بندی میشوند. سکه های تورگ در مکان های مختلفی مانند Hobbit, livecoin, watch, coincodex و غیره لیست بندی شده اند. این ارز رشد بسیار سریعی دارد و رتبه 4270 را دارد که حاکی از رشد سریع این ایده میباشد.

آینده ارز تورگ

طراحی یک راه جدید با استفاده از روابط با گروه های ارزی ،سهام داران، دولت ها و به دنبال آن عموم مردمجهت خدمات رسانی در سطح جهانی.

سلب مسئولیت: من مشاور مالی نیستم. این یک مشاوره و توصیه مالی نیست. 

ترید در صرافی هات بیت 

منبع خبر = https://b2n.ir/f03669