سفارش تبلیغ
صبا ویژن

TORG

تورگ که در 20 جولای 2021 به عنوان یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز با استاندارد ERC-20    رونمایی شد، یک ارز دیجیتال پرکاربرد است که از یک رمزارز معمولی به یوتیلی میم (ارز کاربردی جهانی) تبدیل شد.

طبق داده‌های منتشر شده توسط کمپانی Litepaper، علت منحصر به فرد بودن تورگ، وجود مفهوم غیرمتمرکز این رمزارز است که تا کنون تواسنته است مزایای گوناگون و قابل قبولی از جمله، غیرمتمرکز بودن، امنیت بالا، پایداربودن معاملات (نوسانات مدیریت شده) و کاربردی بودن را ارائه دهد.

عرضه کلی رمزارزهای جهان در بازار به 777 میلیارد می‌رسد که سهم تورگ در این عرضه به صورت کامل و بی سابقه ای در بازار آزاددر حال چرخش است.

بر اساس گفته های مدیر کمپانی تورگ، کاربران این رمزارز در سرتاسر جهان می‌توانند از طریق درگاه آنلاین CoinPayment، محصولات مورد دلخواه خود را خریداری کنند. این قضیه، یک پیشرفت بزرگ برای تورگ به عنوان یک یوتیلی میم محسوب می‌شود. با استفاده از تورگ انواع خرید را انجام بدهید، از خرید یک نسکافه گرفته تا خرید یه ماشین Ferrari.

کاربران درگاه پرداخت CoinPayments می‌توانند تورگ را در حساب کاربری خود ذخیره و یا از طریق آن به خرید و فروش بپردازند.

هشدار: نظرات و پیشنهادات منتشر شده در این صفحه، مربوط به CoinPaymrnts و زیرمجموعه‌ها، کارکنان و یا نمایندگان وابسته به آن نمی‌باشد. CoinPayment، صحت هیچ کدام از محتوا موجود در این صفحه و یا تبلیغات، محصولات، کالا و یا خدمات را تایید نمی‌کند و هیچ مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد. کاربران باید قبل از انجام هرگونه کار مربوط به CoinPayments، و یا محتوا این صفحه، ابتدا تحقیق کنند. مسئولیت هرگونه خسارت مستقیم یا غیرمستقیم به دلیل استفاده از محتوا، خدمات و یا محصولات این صفحه به عهده خود کاربر می‌باشد.

 

سلب مسئولیت: من مشاور مالی نیستم. این یک مشاوره و توصیه مالی نیست. 

 

ترید در صرافی هات بیت 

 

منبع خبر = https://b2n.ir/q69018