سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فلسفه پشت تورگ، نخستین ارز کاربردی جهان: یک پول بدون اینکه افراد

نخستین ارز کاربردی جهان برای پرداخت جهانی کالا و خدمات

ادغام شدن با درگاه پرداخت یک گواهی بیشتر بر تعهد مفید بودن آن است. در نتیجه حالا دارندگان تورگ می توانند هزینه کالا و خدمات را با پول جدید بپردازند. طبق بیانیه شرکت، ادغام با درگاه پرداخت به کاربران ما در جهان این امکان را داده است تا برای کالاها و خدمات تعداد زیادی از بازرگانان در سراسر جهان با پول جدید هزینه را بپردازند. درگاه پرداخت در بیش از 200 کشور فعال است و به بیش از 70000 تاجر در سطح جهان خدمات رسانی انجام می دهد. این تجار نه تنها مغازه ها و بازارهای کالا و خدمات، بلکه شرکتی که به شرکت دیگر محصول و خدمات ارایه می دهد، امکانات گردشگری، خدمات اینترنتی و چندین مشاغل دیگر شامل مراقبت های بهداشتی، نمایندگی های خودرو، رستوران ها و کافه ها، بازی ها و خدمات ارز دیجیتال را شامل می شوند. تورگ توانایی ارایه حجم زیادی از استفاده ابزارهای کاربردی را برای افراد در همه زمینه های اجتماعی و اقتصادی در کل جهان دارد.

طبق گفته شرکت یکی از جنبه های کلیدی ماموریت آنها برای قرار دادن فناوری مالی در خدمت بشر خدمت رسانی به مردم در همه زمینه های اقتصادی و اجتماعی در سراسر جهان است. آنها گفتند، این شانس ما به تغییر جهان برای بهتر شدن با گسترش انتخاب ها و فرصت های مالی برای مردم در سراسر جهان است. شرایط ونیازهای آنها هرچه که می خواهد باشد. ما معتقدیم که افراد ثروتمند و فقیر به طور یکسان از این شرایط سود می برند که می تواند به طور ایمن، شفاف و سریع برای انواع مبادلات اقتصادی مورد استفاده قرار بگیرد.

تحقق این دیدگاه مفید جهانی برای بشریت مستلزم پذیرش همگانی این ارز کاربردی جهانی است.. هدف این بنیاد این است که این ارز را در برخی از شناخته شده ترین و پرکاربردترین صرافی های جهان لیست کند. از آنجا که در 29 تیر 1400 در صرافی غیر متمرکر یونی سواپ لیست شده، این ارز قبلا در 12 صرافی متمرکز لیست شده است، و این لیست در حال افزایش است.

اگرچه، برای این سازمان، این فقط شروع است و هدف نهایی نیست. در رسانه شرکت ذکر شده، با اینکه ما از راه اندازی و ادغام آن با درگاه پرداخت بسیار راضی هستیم، متوجه شدیم که حتی آن  به سختی 1درصد از چشم انداز ماست. هنوز راه طولانی در پیش داریم.

 

سلب مسئولیت: من مشاور مالی نیستم. این یک مشاوره و توصیه مالی نیست. 

 

ترید در صرافی هات بیت 

 

منبع خبر =https://b2n.ir/j07444