سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا پول جدید خبر از موج تازه ای که نوید دهنده بهترین ها در جهان

یک پول بدون اینکه کسی از آن استفاده کند چقدر خوب است؟ اگر همه مر دم تمام طلای خودشان را ذخیره می کردند و آن را با هیچ چیز دیگری جز طلا معامله نمی کردند، آیا ارزشی داشت؟ مگر به عنوان کنجکاوی یا راضی کردن گروهی از مردم. آنها فقط پس از آنکه ابتدا دلایلی برای مبادله و سپس استفاده از چیزی ارزشمند مانند طلا برای تجارت کالا و خدمات پیدا کردند، طلا به یک پول جهانی برای ثروتمندان و در نهایت فقرا تبدیل شد.

به بیان دیگر، آیا پولهای جدید می تواند یک پول واقعی باشد، اگر مردم آن را فقط برای ارزش خودش نگه داشته باشند؟ به ویژه، وقتی ارزش آن با تغیییر در قیمت، آنها را در یک لحظه بسیار ثروتمند و ناگهان این ثروت در یک لحظه از بین می رود. چه کسی می تواند اطمینان بدهد که پول جدید، ارزش خودش را حفظ می کند یا قابل معامله است، برای کالاها و خدمات مورد استفاده قرار می گیرد، ناگهان تمام ارزش خود را از دست نمی دهد و به افراد ثروتمند و فقیر می رسد.

این نه بدلیل پیگیری دیگران، بلکه از پرسیدن این سوالات جدی وجود آمد. اگر قرار است آن یک پول باشد، باید ارزشمند، پایدار و در دسترس باشد، باید برای کالاها، خدمات و سایر پولها قابل خرید و فروش باشد و در زندگی روزمره مردم و امور بین المللی دولتها، مشاغل وسازمانهای بین المللی خصوصی و توسعه ای مورد استفاده قرار بگیرد.

بنابراین، نخستین چیزی که از پول جدید شرکت تورگ بیرون آمد فقط یک سکه از آن نیست، بلکه یک مفهوم کامل برای ترویج، توسعه، نگهداری، ایمن سازی و حفظ آن است. برای ساده کردن این هدف، شرکت تورگ یک نقش مهم و راهبردی را بر عهده خواهد گرفت، که نظارت و گرایش برای توسعه آن را ارائه می دهد. این شرکتی است که هیچگونه مالکیتی بر پول دیگران ندارد، اما همچنان بطور کامل ضمانت نگهداری و خدمات دهی را دارد. اعضای شرکت مانند هر شخص دیگری در جهان این امکان را دارند سهم شرکت را به صورت شفاف و بدون هیچ گونه امتیاز ویژه ای خریداری کنند. چرا این مهم اسست؟ این مهم است چون ضمانت می کند که شرکت در پی اهداف خود برای اطمینان از پایدار بودن، رضایت مندی و عدم تمرکز کامل پول، فاقد هر گونه ملاحظه مالی است.

شرکت تورگ چگونه این امر را ضمانت می کند؟ این شرکت در نقش خود توسط ماموریت شرکت هدایت می شود تا آینده درخشان تری از منابع مالی برای بشریت رقم بزند. شاید شرکتی دیگر در جهان تمرکز دوگانه مستقیم و روشنی بر آینده امور مالی و خدمات بشریت نداشته باشد. در حقیقت، علیرغم دوگانگی، این هدف باهم تمرکز واحدی را ایجاد می کند زیرا امور مالی و آینده بشر به یکدیگر وابسته هستند. توسعه جهانی بشریت به عنوان جنبه های کلیدی آموزش، سلامت، کیفیت زندگی و غیره در وجود خو تامین مالی دارد، بودجه همه باید به طور عادلانه، ایمن و موثر تامین شود. شرکت متعهد می شود که اطمینان حاصل شود که پول جدید پایدار، مطلوب و کاملا گسترده است تا بتواند به عنوان یک پول قوی در آینده ظاهر شود. این امر با جمع آوری تخصص های مورد نیاز در زمینه فناوری، توسعه اقتصادی، علوم اجتماعی و حمایت موفق خواهد شد.این قانون اساسی منحصر به فرد به آن اجازه می دهد تا با رهبران و نهادهای فکری در سراسر جهان در ارتباط باشد تا مورد حمایت همگانی قرار گیرد.

بنابراین چیزی که باعث می شود این ایده مناسب تر از بقیه باشد، آینده نگری است. تا به حال در مورد ارز کاربردی جهانی شنیده اید. نیازی به جستجو در اینترنت نیست. این تازه ایجاد شده (هدف آن بازی است). فواید تلفیقی باور نکردنی از دیدگاه کاربرد جهانی و قدرت الگوهای رفتاری دارای امنیت بالایی است. رضایت جهانی کلید رشد بلند مدت، پایداری و توسعه انسانی است. در حالی که الگوهای رفتاری نیروی ایجاد پیدایش انفجاری در صحنه جهانی خواهد بود. ما پیش بینی می کنیم که این پول راه را برای پیدایش پولهای جدید مبتنی بر سود بیشتر باز می کند. به عنوان بخشی از ماموریت خود برای پیشبرد هدف خدمت به بشریت از طریق پیشرفتهای آینده در زمینه های مالی، شرکت قصد دارد از پولهای جدید استفاده کند.

چه دلیلی وجود دارد که باور کنیم این پول می تواند همه اینها و موارد دیگر باشد؟ این را در نظر بگیرید: این پول با مجموع و حداکثر 777 میلیارد عرضه شده است. 100 درصد پول در زمان راه اندازی در گردش است! بله، بی سابقه است، اما چرا می پرسید؟ خب، پاسخ ساده است: نه سکه ای ضرب می شود، نه تواقفی، نه بستن حساب، نه مسدود کردن حساب و نه لیست سیاه. تجارت ساده، خالص در مورد اعتمادترین زنجیره این نوع پول، بستر امنیتی قابل اطمینان. حتی بنیانگذاران و کارمندان شرکت ذخیره ای جدا برای خود یا دوستانشان ندارند. تنها راه رشد و گسترش آن از طریق استفاده و سرعت در گردش پول می باشد. خرید پولهای جدید توسط افراد بیشتر به رشد آن کمک می کند.

 

توضیحات آینده نگرانه: برخی از توضیحات این مقاله شاید ماهیت آینده نگر داشته باشند. کلمات باور، انتظار، تخمین، می تواند، باید، قصد، ممکن است، برنامه، جستجو، پیش بینی، پروژه و عبارات مشابه، در میان دیگران، عموما اظهارات آینده نگر را شناسایی می کنند، که فقط از تاریخ توضیحات بیان می شود. مواردی که در این توضیحات آینده نگر مورد بحث قرار گرفته است، دارای خطرات متعددی است، روندها و عدم قطعیت های متعددی است که می تواند باعث شود نتایج واقعی از نظر پیش بینی توضیحات آینده نگرانه تفاوت اساسی داشته باشد. نه شرکت و نه هیچ شخص دیگری مسئول مواردی، به استثنای مواردی که قانون مقرر کرده نیستند.

 

سلب مسئولیت: من مشاور مالی نیستم. این یک مشاوره و توصیه مالی نیست. 

 

ترید در صرافی هات بیت

 

منبع خبر = https://b2n.ir/j53598